coretan malam tadi :)

assalamualaikum . mlam td sngat pelik bagi aku . :) .


 malam td aku g surau mcm biase . solat maghrib then pergi majlis tahlil dan yasin mcm biase . kiteorg balik surau untuk solat isyak . aku mase amik wuduk berbual dgn adik aku *korang jangan buat hukumnye makruh :) okeyh setelah selesai aku ambil wuduk . so kiteorg masok . then tibe2 dtg hamba Allah  datang pade kami dan ckp . td x tutup air eh ? aku bingung . aku ingatkan adik aku . tp dua2 lupa tutup air . arghhh . malunye . oke lah mase kite org dah selesai solat isyak . ahli jemaah surau bersalaman mcm biase , then aku keluar , sekali lagi hamba Allah tu bertanye . motor sape tu ? siap ade kunci lagi . akub dalam kepale dah blur . padahal mcm aku dah buat semue tu . tp belom . aku marah diri aku habis2 mase tu . setelah balik surau . phone aku rosak --' grr . aku dah pening pikir ape lah yg aku jawab dekat buah hati aku
benci gile time tu . lepas tu aku crik phone aku yg lame . alhamdullillah jumpe akhirnye but still make my crazy . dah charge battery tp masih x naik --' aku trengah sesak2 mcm 2 , mak aku sroh aku beli burger . dah lame jugak x makan . so aku beli burger . then balik semula tengok nasib aku dan phone aku . aku happy gile tengok phone aku hidup (yg lame) . aku dah rase lege . aku charge dekat depan sambil makan burger . then aku on my acc facebook. pelik selalu lame aku on sbb x nak tengok maharaja lawak mega
tp malam td x . haha . aku seronok gile tengok maharaja lawak mega . *walaupun bnyak yg kurang :)
malam td adlin and BP out :( . lantak lah . yg pnting aku happy and enjoy dgn lawak diorang xD
dan selepas tu aku tengok click saluran yg same . filem genre romantic comedy . 
haha . mmg seronok critenye . mase awal2 crite tengah tu aku agak bingung . ape yg die nak sampaikan bile dah tengah aku fell mad :D . haha . best gile kalau aku dapat remote mcm 2 :D (alat kawalan umum) . then si michael nie salah gunekan remote uh . bermulalah saat2 yg menyedihkan :')  kemudian die dapat tahu yg morty tu adalah malaikat maut . dah nak akhir2 nie michael mati . akibat serangan jantung . that was sad moment . morty kembali hidopkan michael . mase 2 aku happy balik . aku nak nangis kegembiraan pulak :"D .haha sudah . then si michael dah berfikir yg die hanye lah mimpi .btw die sampai rumah . die plok cium anak isteri die . die beli anjing untuk jadikan pasangan pade anjing die yg lame (aku lupe name anjing uh) . bile semue dah naik atas . die nampak remote 2 balik . and ade notice yg morty bagi . rupenye die buakn mimpi dalam notice 2 ade menyebot (lelaki baik patut ditolong dan isteri awak memang boleh buat saye gile)
aku fikir die nak betolkan kesalahan die . tp die happy dengan kehidupan yug die ade . die buang remote uh :'D . the end . fantastic movie . :D
                                  
selepas tu aku bukak saluran indo pack . pelangi kot . aku tengok bukan empat mata pasal kempulan 7 ikans yg meniru kempulan 7 icon . sebelum ini 7 ikans meniru ,kumpulan ala2 k.pop iaitu smash . dan name kumpulan diorang iaitu smosh . aku gelak habis mase 2 . haha . diorang buat lagu adenca adenci yg penah duorang nyanyikan di opera van java. :)
                                 
sebelum aku tdo .dan selepas bukan empat mata habis . aku dihiburkan dengan lagu indonesia . kumpulan
nuala yg bertajuk aneh tapiu nyata . klip video die agak sempoi . haha . mmg best .

then aku tutup tv . tdo :D 

sampai sini jerk aku nak kene pergi majlis pengantin nie . kbyep :D Assalamualaikum :)
hope aku dapat kahwin dengan buah hati aku . :D 

No comments: