assalamualaikum .

hye . ape khabar :) .mase aku tengah tulis blog nie aku tengah dengar si gendud tengok maharaja lawak mega kat youtube . haha . die sanggup marah aku sbb aku buat bising :) x percaye ? nah aku pop out kan.
 muke blur. :D
okeyh pada mase yg same aku tengah main text dengan buah hati aku . die merajuk . nak pujuk . alahai . syang die sngat2 :D . haha. aku x boleh fokus dgn ape yg aku nak tulis . sbb asyik dengar die ngilai jerk . alahai si noob nie. pagi td aku bngon mcm biase , (lewat) . ayah aku bawak balik nasi lemak . aku selalu melantak sorang . tpi masakan  mak aku pagi tadi . paling sedap . lupe nak snap asam pedas die . lauk die ari nie habis . suke sngat2 die . haha xD . aku x ade cerite sngat malam nie . ptg td mase aku nak mandi . bpk aku nak cepat . die boleh ckp . abg mandi cepat sikit. aku mandi mcm biase . then bpk aku ckp lagi . bang kau mandi dgn ayah lah , aku ckp x nak . mak aku pulak . kau mandi dengan mak je lah . dah sudah . ==' . x nak mandi dengan korang . nak mandi dengan ina . xD . haha . mak bpk aku diam di dapur .
dialog kami :
ayah : bang mandi cepat sikit. 
aku: oke2. jap lah
lebih kurang 15 minit -
ayah: bang kau mandi dengan ayah jerk lah
aku: (blur) x nak lah . tebiat ke ape ?
then dengar suare mak aku -
mak: kau mandi dengan mak jerk lah .
aku;(blur ++) x nak lah . abang  nak mandi dengan ina jerk .
suasane kat umah aku . sunyi sepi . :D
aku kembali mandi .


aku dengar azan maghrib, then aku pergi surau . solat 2 saf. mase bace yassin . tinggal 5 org lelaki 2 org perempuan . dah sudah~  dah setengah 2 . kembali ramai . :D alhamdullillah . td aku rajin kat surau (masok bakul angkat sendiri) . haha xD . aku balik . aku main dota satu round . aku on FB , aku on twitter . aku on skype , now . aku tengah skype sambil layan blog aku yg seberape nie :)
P/s . aku dah lame sakit perot . asal malam sakit perot . sape ade petue ? xD

No comments: