Salam Ramadhan .


Hoho. Selamat berpuasa dari Afiq untuk semua umat Islam . Khasnya untuk kedua ibu bapa aku iaitu Kamaruzaman Bin A.Manaff dan Zuraiha Binti Abd. Rahman. My Youngest brother Muhamad Afiq Aiman Bin Kamaruzaman . Buah hati Afiq yang tersayang Shahzana Binti Shahiran . To Muhairah Natasha and Munirah . To all my step brother and sister Shaf, Nur Athirah Nabilah, Ekin, Qurratu , Nur Fatihah, Aireen Shafika, To all my bestie. Sukri Hery, Ammar Nabil, Nazhif, Wani. Jie , Khalil  Shahirah Ku-Z. Alip .Junior-junior Diela, Filqah, Yuyul, Anis (Omas) Aisya Munirah, Azniza Hawa, Nurul AkidahSiti Aishah Double Hajar Upin dan Ipin Eyqaa Nadia Senior-senior Zulhafiz, Sheqah , Taufiq. Yin , Ejul. Mal , Khyryill, John, Goku , Aiman, Khai, Shahmi (John).
And maaf kalau nama korang yang lain-lain tak di mention. Hoho . Disini Afiq Nak ucapkan Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadan . Dan harap lah berjumpa di Hari Raya Aidilfitri nanti . Maafkan Afiq If jika Afiq ade buat salah . Kita manusia biasa . Tak akan lari dari melakukan kesilapan . Semoga amalan kita di bulan Ramadan ini diterima oleh Allah . :)
P/S : Jangan Lupa Solat 5 waktu and Solat terawih.


Haha . Act Aku menaip kali ni bukanlah ape . Macam biase lah kan . Nak meluahkan sesuatu . Sebenarnya aku sangatlah tidak berpuas hati dengan something yang berlaku di sekolah . Haaaaa. Penat lah cikgu . =,= Rehat tak ade ? Sekolah korang ade ? Haaaaa. Mesti ade yang ada. Mesti ade sekolah yang tak ada. KANNN? Grrrrrr. Siapa yang tak nak sekolah diorang FAMOUS dengan melahirkan pelajar yang CEMERLANG GEMILANG TERBILANG. Tapi kan cikgu . Owhhhh cikgu-ku sayang . Janganlah PUSH budak GILA VAVI . Stress lah anak-anak didik kamu semua ni. Dah lah . Malas nak menaip lagi pasal ni . Bukan ada yang ambik tindakkan . :3 Anyways Selamat Berpuasa Di Bulan Ramadan yang penuh BARAKAH ini . Dari Afiq sekeluarga . P/S : InsyaAllah Raya ni kalau umur panjang . Siapa yang tahu rumah Afiq datanglah eh . :)


Untuk tatapan korang. Berharap puasa kita diberkati dan diterima oleh Allah S.W.T. :)
Aminnnnnnnnn... :D

No comments: