Antara Dua

Assalamualaikum . Afiq tak tahu nak post ape. *ayat biase* . Oke sebenarnya Afiq dah tercepit dalam satu situasi yang Afiq tak pernah alami sepanjang hayat Afiq . Afiq tak nak lukakan hati sape-sape . Afiq sebenarnya keliru , nak pilih antara mane satu . *ape lagi kalau bukan pasal couple sayang oiiiii* Starting story its here. Kenal minah nie ?
Sape-sape yang belum kenal . She's Gemini Shahzana . Yup budak comel nie ;) First time aku see dia dekat rumah dia . Aku sekalas dengan kakak dia . Petang SAJEE jerk buat study group . Nak siapkan Latihan Add Math. *Abaikan* . Memang lain cara dia pandang aku . Tak tahu lah bagi dia . :3 Damn-damn-damn-damn . Mula-mula Aku fikir . Aku ni SS dekat die *SS=Syok Sendiri* . makin lame . Rase cinta berputik . Akhirnya aku mula jujur dengan diri aku . Yang aku betol-betol sukakan dia . :3 Both kakak dia sporting . Memang baik . Bagi aku peluang untuk rapat dengan adik dia sorang nie . Hari Rabu lepas Hang . Kakak-kakak dia yang over . -,- LOL. Baru Sejam lepas IM dengan kakak dia yang sulung . Dia tanya kat aku .* Afiq Suka Zana eh ?* Then aku terpaksa jujur aku Answer lah the question *Oke jujur . Pertama kali Afiq pandang Zana . Afiq rase lain . Haaaa . tak tahu . Agak akak ?* Owhhhh . Shitttt . Rase segan takut aku jadik bahan . Then Alhamdullillah kakak dia reply IM aku dengan begitu pantas dan laju *SAJEE jerk nganjing* *haha , da agak da :) zana pown ade prasaan yg sama dekat afiq :D seriously ;)* OMAK-I . She make me melting . Then aku pakse kakak dia off . LOL . *HAHAHAHA (EVIL LAUGH)* Lepastu mulalah aku Chat-chat dengan dia . ;) Hohoho . Eh . Maafkan Afiq. If Zana kecil hati bila bace Post Afiq yang ni eh ? Afiq Mula sayang,cintakan Zana. <3 Tak tahulah If Afiq SS . Tapi hati Afiq memang terpahat nama Zana :')



My sweetie . Sape yang tak kenal angkat hidung ! :P . Name budak comel nie Fatini Azman. Auuu-auuuu . Nawaitu aku nak buat fake relay jerk dengan Minah nie . Tak tahulah macam mane boleh tersangkut . Dua-dua dah suka sama suka . Tu lahhh . Hey-hey Blogers . Afiq nak tekankan disini *JANGAN BAGI PEREMPUAN HARAPAN* Kalau dah jadi macam nie . Baru rase perasaan yang bukan-bukan . Aku baru kenal dengan Nini nie baru Ahad lepas . Tapi Aku dah lame Usha dia dekat FB . Tak tahu lah dia . :P*ABAIKAN EH NINI IF YOU BACE .haha* Apa . yang dia buatkan aku cair ? Care dia text . AWESOME . Sweetttttt sangat-sangat. Mase text tak pikir ape-ape . Macam dunia nie aku dengan dia SAJEE yang ade . And akhirnya dia tanya aku . Afiq dah clash dengan GF Afiq ? *FUNCTION SAYANG?* She said . I JELLY . --' Kan ? Akhirnya . Aku jujur dengan dia . Yang aku ni . Dah minat someone . *Iaitu Gugurl yang dekat atas sekali tu* Tapi aku still tak bagi tahu dia . Aku takut . Dan akhirnya . *BANYAK PENGULANGAN AYAT . BM AKU MACAM MAN NIE >.< ?* Hmm dia sent text kat aku . *Dia cakap If you sayangkan I lupakan dia . If you sayang someone tu tolong lupakan I . Thankyou very much lovers :')*
SEJUJURNYA . Afiq sayang sangat-sangat dekat Nini . Nini lain dari yang lain . Manje sangat-sangat . Afiq tahu yang Nini tengah tersepit memilih antara dua Antara Afiq or Ammar Nabil right? Afiq harap Nini dapat buat keputusan yang akan membahagiakan Semua orang . :') Nini . I will miss you so much . And I takkan lupakan saat-saat manis kita . ACT mase kite text semalam . :') Thanks happy kan me eh my lovers . :')
AYAT AFIQ YANG SELALU ADE DEKAT SCREEN PHONE NINI . *I LOVE YOU SO DEEP . :'3* Bubye . ASSALAMUALAIKUM BLOGERRS . Morning . Afiq nak tidor dah . Maaf If Afiq salah type or any what keyh. Take Care of your both COMEL AND SWEETIE . Please someone give me some answer . :'D

No comments: