hari pertama sekolah sesi tahun 2012 :D

yup . aku sekolah kat sini :/ maybe BP dah kenal sekolah nie sbb sesuatu time PMR hari tu . Mak aku gerakkan aku dan adik aku begitu awal jugak awal pagi tadi . aku dengan mamai bangun carik tuala then mandi .:D sejuk , dah lame x mandi pagi . haha xD
setelah naik kerete . aku berdebar gile . aku sampai sekolah agak awal jugak . sebelomjam 6.30 pagi dah sampai . haha xD mase erhimpunan tadi . ayah angkat kite smk dato' onn ade ASP Ahmad Fauzi Bin Abdul Majid x salah aku , dan ketua PIBG kot tadi , dokter Nuraidah Binti Zainudin . alah die ade budak kelinik uh . kelinik nur (penah pergi sekali) best tadi . seronok . sbb kawan2 baik aku belom pindah . isnin nie baru pindah . sedih lah x ade diorang . :( . td lepak surau mcm biase lah orentasi . maklumlah form 4 xD. mase rehat semue x kene ==' . 
  1. dekat kantin kite org x dapat makan . budak form 5 lebih besar berbanding kiteorang . xD
  2. mak cik kantin dah tukar . 
  3. makanan bertambah mahal 
  4. kuantiti nasi dan mee berkurangan .
  5. nasi campur dah + 50 sen .
  6. dekat koperasi kami jugak x dapat makan . ramai sesangat =='
kembali ke surau selepas rehat . waktu yg agak penat tadi . td dapt lah tengok Mr. Jamm xD walaupun die garang , aku dgn die macam x ade ape2,[budak baik x bnyak buat kes] . tibe giliran Pn.Hajah Noraini . (mak umi) mase tengah sedap main tarik2 pen dgn Luqman tibe Suki berbisik dekat aku . maybe bende 2 kuat. then aku dan suki kene panggil. then hukuman kene diri dekat depan. alah happy nye dapat tengok muke member2 . rindu :D 2 yg memang saje nak diri . HAHA xD kaki aku yg baru pijak kace semalam kembali berdarah  . :') aku tengok sime . bnyak nye . mcm bocor xD. LOL .  selepas beberape minit cikgu dgn hati yg suci sroh kiteorg duduk .dapat bersanda kot . mmg best . kan betolaku  ckp . semue yg terjadik ade hikmahnye kan ? :) selepas itu kami solat . lepas solat kami pon pulang . not so fast! . tunggu balik pkol 2.30 adalah agak lame untuk kiteorg xD . aku td balik nak motor . thanks acuk and pikok :D . hoi acuk , luqman , pikok, capik .kalau dah pindah jangan lupe aku kat sini :)

No comments: