Assalamualaikum


hello kekepade sesiapa yg bace blog aku . aku ade story :) .aku mmg berhajat nak ke kedah tempat tinggal awek aku . but . ade sesuatu yg menghalang niat aku kesane :( . aku memang x nak kecik kan hati sape2 . tp aku rase ade sesuatu yg membuat aku kurang selesa dengar alasan buah hati aku . she says her mom marah bile uncle buah hati aku says yg buah hati cuple dengan budak JOHOR its means aku :( . okeyh , my buah hati says. maybe die mak malu sbb uncle ckp macam uh  depan org ramai . walaupun dengar mcm melegekan hati korang . tp x bg aku . --'  never mind , aku akan usaha daptkan kau smpai kau betol2 jadi isteri aku suatu hari nanti . insyaallah . afiq berdoa agar  hubungan afiq dan nur kekal smpai akhir hayat . if betol kite ade jodoh . afiq akan masok meminang nur :P . okeyh lah itu saje luahan hati aku .
*lagu happy crite sedih . terbaik :D

No comments: