sekolah aku . PMR ku

S.M.K Dato Onn 

dari form 1 smpai sekarang aku form 3 aku di sini  :)
banyak pengalaman manis dan pahit aku kat sekolah nie . 
1 RATNA 
aku bermula dari 1 RATNA . di situ aku mule berjinak jinak dengan sekolah nie. GURU tingkatan kite orang mase itu PUAN SABARIAH . antara cikgu yg masih segar dekat ingatan aku mase form 1 adalah . cgku SABARIAH sendiri, MISS YAU ( lupe ejaan die maaf :D ), cgku mohamad, lain maaf terlupe name . tp muke cgku saye ingat XD . kawan aku mule2 Amirul Shah . sbb die ngan aku jerk dak sekolah lain . :) . but now .. ! HMM. setengah tahun aku kenal suki , ajiQ . die kawan karib (BFF) aku mase 2 :) (mase 2).
2 TOPAZ
jeng²+¹ . HAHAHA. bermule kenakalan aku .
PUAN HASLINAH . seorang yg tegas . hmm GARANG n BAIK . huhu.
aku masih dengan kawan karib (BFF) aku iaitu acuk (suki) n ajiq. kami selese , gembire , jaran dalam kotak fikiran aku terfikir tentang PELAJARAN pade mase 2 . sebelum tu . cgku kami semue kurang baik berbanding di 1 RATNA .mungkin care diiorang mengajar . Ckgu MALIK . cukup sinonim dengan GARANG , bengis n FUNNY . sebatannye. wowwwww . pedas n pedih dowh . < sir > sapew x kenal mister JAMM (CKGU JAMALUDIN ) guru displin yg GARANG , BENGIS, n BANYAK LAGI . tp beliau nie seorang yg penyanyang, funny n banyak bagi motivasi at kite sekelas . aku mule sedaar kemane arah aku untuk taun depan . aku kembali ke tujuan utam aku ke sekolah . dan aku cube memperbetulkan niat aku ke sekolah . 
3 TOPAZ
pesaing yang hebat berade di sini . aku bermule agak pelan .cgku tahun ini semue 'THE BEST' . ckgu Zalipah, ckgu ABU ANI , ckgu Asfalela , ckgu Azahari , ckgu Azihani , ckgu ayazi , miss lim ,n guru kelas kami PUAN Salinah. :) ckgu Abu Ani  the best teacher for me this year :D
perangai yg kebudak budakan bile bergurau dan jadik profesional bile mengajar kiteorang . wohooooo . sabtu last belajar dengan cgku Abu Ani , ckgu Zalipah, ckgu Salinah :'( sbb kite dah x kan belajar dengan ckgu nie . sbb masing2 sibok dengan peperiksaan
PMR
aku nak 6A's 2B's
SMK DATO' ONN .
mungkin tahun depan aku berpindah n mungkin tidak . apew pun selamat maju jaya SMK Dato Onn. 
BERILMU,BERJASA,BERAMAL

No comments: